KMO's: veranderen doe je zo


Ook KMO's moeten steeds vernieuwen: een veiliger kassasysteem, een nieuwe productlijn opstarten... Je rekent daarbij op je team, en misschien ook op je klanten. En dat loopt niet altijd gemakkelijk: sommigen zijn meteen enthousiast, maar anderen bieden weerstand of negeren je.

Alles kost meer tijd en moeite dan gehoopt. Hoe komt dat, terwijl het toch evident leek? Hoe zorg je dat de geplande verandering ook werkelijk resultaten oplevert?

Met de steun van Syntra Vlaanderen starten we in 2014 met een leertraject voor KMO's over de menselijke kant van verandering, en wat dat betekent voor het plannen en uitrollen van verandering in jouw bedrijf, of bij je klanten. Je krijgt concrete tips en tricks om zelf succesvol verandering te realiseren.

We organiseren zowel open sessies als interne opleidingen. Werk je in (of leid je) een KMO, en wil je hier ook graag gebruik van maken? Laat het ons zeker weten!