Wij zijn een klein bureau en daardoor staan we dicht bij onze klant.

Wij zijn een team van vier en dat is een bewuste keuze: het laat ons toe om bezig te zijn met de dingen die we graag doen.

Namelijk opleidingen geven, workshops faciliteren en veranderingen begeleiden. En uitzoeken hoe we onze klanten best kunnen helpen, of dat nu gaat om de projectmanagers, de opdrachtgevers, HR of de vormingsverantwoordelijke.

Dat uit zich ook in de manier waarop we een vraag naar opleiding aanpakken.

Naar de kern vanaf het eerste gesprek

We weten waarover we spreken. Vanaf het eerste gesprek kunnen we dus heel gericht werken. We zijn alle vier zelf trainer en weten hoe een opleiding verloopt, hoe je deelnemers stimuleert om er het maximum uit te halen.

Ook inhoudelijk staan we alle vier sterk. Wij hebben projecten geleid, geleerd met vallen en opstaan, we kennen het klappen van de zweep. We geven ook enkel opleiding over projecten en verandering, de thema's waarin we thuis zijn.

Begrijpen wat de vraag is

In een eerste gesprek luisteren we vooral naar jouw vraag, naar de noden van jouw organisatie en welke oplossing we kunnen brengen. We bespreken onze eerste ideëen, zodat je ziet wat de mogelijkheden zoal zijn:

  • Gebruiken we een bestaande opleiding die we lichtjes aanpassen?
  • Ontwerpen we een nieuwe opleiding, helemaal toegespitst op de vraag?
  • Wie nodigen we uit naar de opleiding?
  • Hoe stimuleren we hun interesse?
  • Hoe ziet het hele leertraject eruit? Willen we pre-learning gebruiken? En wat met opvolging achteraf?

We houden van vernieuwing, en zoeken graag naar telkens betere manieren om mensen te engageren voor de opleiding. Webinar, social media... ook daar experimenteren we graag mee!

Ons voorstel

Vervolgens ontvang je ons voorstel voor het leertraject of de opleiding. Voor complexe leervragen schrijven we dat als team uit. Elk brengt dan zijn eigen invalshoek in en dat verrijkt het voorstel.

Pragmatische opleiding

De opleiding zelf kan kort zijn of lang, op maat of iets waar we al veel ervaring mee hebben opgebouwd.

Hoe dan ook is ze altijd breinvriendelijk, pragmatisch en energiek. Soms starten we met pre-learning: een 'aperitief' die de appetijt stimuleert. Dat kan per e-mail, in e-learning of in een eerste (korte) leermodule. Vaak voorzien we een opvolging achteraf: een community of practice, een reeks e-mails achteraf ter ondersteuning, een opdracht...

Met die interactie maken wij het verschil:

  • doelgericht leren, met focus op het toepassen achteraf
  • intensief, breinvriendelijk leren, waardoor de tijd vliegt en je veel oppikt

Meer weten? Contacteer ons.

INTERESSE GEwekT? NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR MEER INFORMATIE.

Contact